Tonton Telefilem Nurul Najwa (TV1)



Tonton Telefilem Nurul Najwa (TV1)|BILAKAH tarikh tayangan telefilem Nurul Najwa? Saksikan telefilem khas Hari Ibu akan datang berjudul 'Nurul Najwa' yang bakal ditayangkan pada 9 Mei 2020, hari Sabtu mulai jam 10:00 malam di saluran RTM TV1. Dibintangi pelakon hebat seperti Vanidah Imran, Intan Najuwa, Faizal Hussein, Bella Dowanna dan ramai lagi. Telefilem ini merupakan arahan Hasnul Suhadi dan terbitan dibawah Maficomm Resources Sdn Bhd. Berikut dikongsikan Tonton Telefilem Nurul Najwa buat tontonan anda.

Tonton Telefilem Nurul Najwa (TV1)

Tonton Telefilem Nurul Najwa (TV1)

Berikut dikongsikan Tonton Telefilem Nurul Najwa termasuk sinopsis telefilem dan senarai pelakon buat tontonan anda semua:

Video Live Telefilem Nurul Najwa

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Klik LINK live streaming disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆


Info Telefilem Nurul Najwa

JUDUL : NURUL NAJWA
WAKTU SIARAN : Sabtu, 9 Mei 2020, 10:00 malam
SIARAN TV : TV1 (Panggung RTM)
PENULIS SKRIP : Najmie Maziez Mazelan
PENGARAH : Hasnul Suhadi
PRODUKSI : Maficomm Resources Sdn Bhd
PELAKON : Vanidah Imran, Intan Najuwa, Faizal Hussein, Bella Dowanna, Izzya Reen, Shaida Ali

Sinopsis Telefilem Nurul Najwa

Mengisahkan Najwa merupakan seorang kaunselor di sebuah pusat pemulihan akhlak. Beliau memilih haluan tersebut selepas bercerai dengan suaminya, Sulaiman yang menghalangnya untuk menjaga anak perempuan mereka, Fatin yang berusia 3 tahun ketika itu.

Najwa disayangi oleh pelatih di pusat pemulihan dan dipanggil sebagai 'ibu' oleh mereka seiring dengan kasih sayang yang dicurahkannya.

No comments

Powered by Blogger.