Tonton Telefilem Jalan Lain Ke Sekolah (TV2)



Tonton Telefilem Jalan Lain Ke Sekolah (TV2)|BILAKAH tarikh tayangan telefilem Jalan Lain Ke Sekolah? Saksikan telefilem khas sempena Hari Guru berjudul 'Jalan Lain Ke Sekolah' yang bakal ditayangkan pada 16 Mei 2020, hari Sabtu mulai jam 9:30 malam di saluran RTM TV2. Dibintangi pelakon hebat seperti Azam Pit, Jovenea Jim, Clarice John Martha, Bibi Norsarah dan ramai lagi. Telefilem ini merupakan arahan Flora Juanis Sallemuda dan terbitan dibawah FTV Productions. Berikut dikongsikan Tonton Telefilem Jalan Lain Ke Sekolah buat tontonan anda.

Tonton Telefilem Jalan Lain Ke Sekolah (TV2)

Tonton Telefilem Jalan Lain Ke Sekolah (TV2)

Berikut dikongsikan Tonton Telefilem Jalan Lain Ke Sekolah termasuk sinopsis telefilem dan senarai pelakon buat tontonan anda semua:

Video Live Telefilem Jalan Lain Ke Sekolah

*Akan dikemaskini

Info Penting:
*Klik LINK live streaming disediakan diatas untuk tontonan secara online!👆


Info Telefilem Jalan Lain Ke Sekolah

JUDUL : Jalan Lain Ke Sekolah
WAKTU SIARAN : Sabtu, 16 Mei 2020, 9:30 malam
SIARAN TV : TV2 (RTM)
PENGARAH : Flora Juanis Sallemuda
PRODUKSI : FTV Productions
SENARAI PELAKON : Azam Pit, Jovenea Jim, Clarice John Martha, Bibi Norsarah Jubar, Julien dan Mohd Khafie, Carrie Didie, Maxine Julian

Sinopsis Telefilem Jalan Lain Ke Sekolah

Memaparkan tentang semangat yang tidak kenal erti putus asa seorang guru seni, Cikgu Adam dalam memperkenalkan seni tarian di sekolah. Beliau bersungguh-sungguh menyuntik semangat juang pelajar yang berbakat untuk berjaya dalam tarian berprestij.

No comments

Powered by Blogger.