Sinopsis Drama Selafaz Cinta (ASTRO)



Sinopsis Drama Selafaz Cinta (ASTRO)|NANTIKAN drama terbaru berjudul Selafaz Cinta yang bakal mengisi slot Tiara bagi menggantikan drama Cinta Tiada Ganti. Menampilkan pelakon hebat seperti Saharul Ridzwan, Syatilla Melvin, Puteri Aishah, Aqasha, Fezrul Khan dan ramai lagi. Drama rantaian 60 episod ini diarahkan oleh Mohd Fazli Yahya dan dibawah terbitan Suhan Movies & Trading.

Sinopsis Drama Selafaz Cinta (ASTRO)

JUDUL : SELAFAZ CINTA
JUMLAH EPISOD : 60 episod
TARIKH TAYANGAN : 27 November 2018
WAKTU SIARAN : Isnin-Jumaat, 6:00 petang
SIARAN TV : Slot Tiara - Astro Prima 105 & Maya HD 135
PENGARAH : Pali Yahya (Mohd Fazli Yahya)
PRODUKSI : Suhan Movies & Trading
PELAKON : Saharul Ridzwan, Syatilla Melvin, Puteri Aishah, Aqasha, Fezrul Khan, Riz Amin, Sharifah Sakinah, Sura Sojangi, Luqman Hafidz, Haris Ismail, Mimi Ernida

WATAK PELAKON:

Saharul Ridzwan sebagai Reza Ammar
Syatilla Melvin sebagai Zahratul Jannah
Puteri Aishah asebagai Liza Liyana
Aqasha sebagai Ustaz Jihad
Fezrul Khan sebagai Irsan
Riz Amin sebagai Ditto
Sharifah Sakinah sebagai Jasmine
Haris Ismail sebagai Ustaz Fakih

SINOPSIS:

Reza Ammar seorang eksekutif perniagaan di syarikat hartanah miliknya. Seorang suami yang baik, menjaga agama dan penyayang pada keluarga. Bukan jenis yang mudah tergoda dengan wanita namun kekhilafannya membuatkan Reza jatuh cinta pada Liza, seorang pramugari. Namun Reza tetap mencintai dan menyayangi Jannah dan anak mereka Shila.

Zahratul Jannah seorang pengusaha fesyen hijab, motivator. Isteri Reza ini selain cantik juga seorang muslimah yang taat. Patuh pada suami. Dulunya seorang gadis yang manja, suka bersosial . Liza Lyana berkenalan dengan Reza ketika berada di satu penerbangan luar negara. Menjalinkan hubungan skandal dengan Reza. Semakin lama, Liza bukan hanya jatuh cinta kepada Reza.

No comments

Powered by Blogger.