Live Streaming All Stars Buka Panggung ASTRO



Live Streaming All Stars Buka Panggung ASTRO|SAKSIKAN program berkonsepkan komedi pentas berjudul "All Stars Buka Panggung" yang bakal menemui anda tidak lama lagi. Bermula 6 September 2019 ini, ‘All Stars Buka Panggung’ bakal menyerikan saluran Astro Warna (CH132) dan Astro Warna HD (CH124) secara langsung dari Royal Theatre, Shah Alam, pada setiap hari Jumaat, jam 9.00 malam. Untuk pilihan alternatif, ia boleh distrim secara langsung menerusi platform digital Astro GO dan ‘On Demand’.

Live Streaming All Stars Buka Panggung ASTRO

Sedia maklum, Program All Stars Buka Panggung akan menampilkan pelawak daripada kumpulan Shiro iaitu Ajak dan Shahrol sebagai pengacara. Bersandarkan kepada tagline, ‘Katakan Tidak Kepada Skrip!’, penjurian bagi program ini adalah 100 peratus dari penonton yang boleh mengundi secara dalam talian. Juara Mingguan yang akan menerima sebuah trofi sebagai ganjaran dan hanya 4 orang peserta sahaja bakal beraksi di pusingan kemuncak bagi merebut gelaran juara seterusnya membawa pulang wang tunai sebanyak RM 50,000 dan sebuah trofi.

Live Streaming All Stars Buka Panggung ASTRO

Berikut dikongsikan maklumat berkaitan Siaran Langsung Program All Stars Buka Panggung yang akan dikemaskini dari semasa ke semasa. Klik setiap link untuk menonton video secara online.

Tonton Video Live Streaming All Stars Buka Panggung (Minggu 7)

           
Info Penting:
*Klik LINK live streaming disediakan di atas untuk tontonan secara online! 👆

Saksikan program All Stars Buka Panggung 2019 yang bakal bersiaran mulai 6 September ini di saluran Astro Warna (CH132) dan Astro Warna HD (CH124)!

No comments

Powered by Blogger.