Sinopsis Filem WIRA (2019)



Sinopsis Filem WIRA (2019)|NANTIKAN filem aksi lagak Malaysia akan datang berjudul "WIRA" yang bakal berada di pawagam pada penghujung tahun 2019. Bakal menampilkan lakonan hebat seperti Hairul Azreen, Fify Azmi, Henley Hii, Josiah Hogan dan pelakon lagak ngeri terkenal Indonesia Yayan Ruhian yang turut membintangi dalam filem The Raid. Filem arahan Adrian Teh ini merupakan kolaborasi empat penerbit filem iaitu Multimedia Entertainment, ACT 2 Pictures, Golden Screen Cinemas dan Astro Shaw.

Sinopsis Filem WIRA (2019)

JUDUL: WIRA
TARIKH TAYANGAN: -
GENRE: Aksi
PENGARAH: Adrian Teh
PRODUKSI: Multimedia Entertainment, ACT 2 Pictures, Golden Screen Cinemas, Astro Shaw
PELAKON:
Hairul Azreen, Fify Azmi, Henley Hii, Josiah Hogan, Ismi Melinda, Dain Said dan Yayan Ruhian

SINOPSIS:

Mengisahkan watak Hassan (Hairul Azreen) pulang dari usia muda kerana dia tidak lagi dapat melihat keluarganya dan orang-orang di sekitar dia ditekan oleh seorang lelaki bernama Raja (Dain Said).  Beliau mendaftar dalam tentera tetapi selepas meninggalkannya, dia pulang ke rumah untuk membantu keluarganya dan masyarakatnya.

Untuk menyelesaikan hutang adiknya Zain (Fify Azmi) yang perlu ditanggung selepas kehilangan perjuangan MMA yang dianjurkan oleh Raja, kedua-dua adik beradik menentang perlawanan Vee (Ismi Melinda) dan Rawan (Josiah Hogan).

Adakah Hassan mampu menyelamatkan keluarga dan orang yang disekelingannya?

Sinopsis Filem WIRA (2019)

Sinopsis Filem WIRA (2019)

Trailer Filem WIRA (2019)

            

No comments

Powered by Blogger.