Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa (Slot Megadrama Astro)



Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa (Slot Megadrama Astro)|SAKSIKAN drama bersiri akan datang berjudul "Perempuan Tanpa Dosa" karya Fatinilam Sari Ahmad yang bakal bersiaran mulai bulan Oktober 2020 setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10:00 malam di slot Samarinda TV3. Dibintangi lakonan hebat seperti Kamal Adli, Uqasha Senrose, Uyaina Arshad, Yusuf Bahrin, Shaza Bae dan ramai lagi. Drama bersiri 28 episod ini diarahkan oleh Michael Ang dan terbitan dibawah Juita Viden Sdn Bhd. Berikut dikongsikan Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa buat panduan anda.

Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa (Slot Megadrama Astro)

Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa (Slot Megadrama Astro)

Berikut dikongsikan maklumat meliputi Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa beserta sinopsis novel, senarai pelakon dan OST/ lagu tema:

Info Drama Perempuan Tanpa Dosa

JUDUL : PEREMPUAN TANPA DOSA
EPISOD : 28
TARIKH TAYANGAN : Oktober 2020
SIARAN TV : Slot MegaDrama (Astro Ria & Ria HD)
PENULIS NOVEL : Fatinilam Sari Ahmad
PENGARAH : Michael Ang
PRODUKSI : Juita Viden Sdn Bhd
SINOPSIS PELAKON : Kamal Adli, Uqasha Senrose, Uyaina Arshad, Yusuf Bahrin, Shaza Bae, Zac Zaky, Susan Manen, Hilal Azman

WATAK PELAKON:

Kamal Adli sebagai Rizal
Uqasha Senrose sebagai Lily
Uyaina Arshad sebagai Usu Sakinah
Yusuf Bahrin sebagai Rahman
Hilal Azman sebagai Datuk Majid
Shaza Bae sebagai Yaya
Zac Zaky sebagai Eddie

Sinopsis Drama Perempuan Tanpa Dosa (Megadrama Astro)

Demi maruah, Datuk Majid terpaksa mengahwinkan anak tunggalnya, Lily dengan Rizal dan Rizal hanya akan melepaskan Lily sebaik saja Lily selamat melahirkan anak yang dikandungnya. Sebagai imbuhan, Rizal meminta sejumlah wang dan dengan wang tersebut dia membina hidup di kampung halamannya.

Walaupun pada mula, Lily tekad memilih untuk terus bersama Rizal tetapi perasaannya menjadi berbelah bagi tatkala dia mengetahui akan hubungan Rizal dengan Usu Sakinah. Lalu dia pergi membawa diri dan anaknya pulang ke Kuala Lumpur.

No comments

Powered by Blogger.